Mercedes-Benz G 500 Classic 1 of 500

Mercedes-Benz G 500 Classic 1 of 500

Rok produkcji 1999

Przebieg 44.000 km

Moc 296 KM (218 kW)

Data produkcji: 27-09-1999
Silnik M113 V8 5.0 wolnossący
Automatyczna skrzynia biegów (pięciostopniowa)

Wyposażenie zewnętrzne:
– Kolor 9182 Almandinschwarz metallic
– Aluminiowe felgi 16″ z oponami zimowymi 265/70/16
– Progi boczne
– Atrapa chłodnicy chrom
– Oryginalne orurowanie przednie
– Antena „Parking Pole”
– Obudowa koła zapasowego wykonana ze stali nierdzewnej

Bezpieczeństwo/Napęd:
– Stały napęd 4×4
– 3 niezależne blokady mechanizmów różnicowych (centralny, tylny, przedni)
– Reduktor
– Komplet poduszek powietrznych
– Spryskiwacze reflektorów
– Fabryczny system alarmowy

Komfort/multimedia:
– Skórzana tapicerka Designo Nappa dwukolorowa
– Drewno orzechowe
– Klimatyzacja
– Elektryczne regulowane fotele przednie
– Podgrzewane fotele przednie i tylne
– Tempomat z ogranicznikiem prędkości
– Kierownica ze skóry i drewna orzechowego z przyciskami do sterowania komputerem pokładowym i multimediami
– Dźwignia wyboru przełożenia ze skóry i drewna orzechowego z emblematem V8
– Czujniki parkowania tylne
– Elektrycznie sterowane uchylno-przesuwne okno dachowe
– Progi wewnętrzne ze stali nierdzewnej z podświetlanym napisem Mercedes-Benz
– Przyciemniane szyby

Mercedes-Benz W463 G500 Classic w stanie zbliżonym do nowego pojazdu. Jest to limitowana wersja na 20-lecie klasy G. Wyprodukowano tylko 500 sztuk na cały świat, w tym 494 sztuki z kierownicą po lewej stronie. Produkowana tylko w 1999 roku.

Charakteryzuje się między innymi:
– specjalnym i niepowtarzalnym lakierem 9182 Almandinschwarz metallic
– tapicerką skórzaną Nappa w kolorze fioletowo-czarnym
– kierownicą wielofunkcyjną
– podgrzewaną kanapą tylną
– czujnikami parkowania z tyłu
– systemem alarmowym

Przez entuzjastów i pasjonatów klasy G, model G500 Classic jest uznawany za najlepszą Gelendę w historii i posiada najlepsze i najbardziej niezawodne komponenty ze wszystkich W463.
Przebieg potwierdzony japońskim Export Certificate. Fabryczna grubość powłoki lakierniczej na całym samochodzie.

Cena zawiera komplet opłat celno-akcyzowych.
Sprzedaż na podstawie faktury VAT 23%.
Brak opłaty 2% po zakupie samochodu.

Kategorie